Документи які необхідні для оцінки

Перелік документів для проведення оцінки квартири:

1. Правовстановлюючі документи (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду, інвестиційний договір і т.д.), тобто документ, який підтверджує право власності на об’єкт оцінки;

2. Технічний паспорт БТІ або виписка з технічного паспорта, у випадку відсутності- проектно-кошторисна документація;
3. Копія паспорта власника (1, 2 і сторінка з пропискою) та копія ІПН власника об’єкта оцінки і замовника, якщо він не являється власником;
4. Нотаріально завірене доручення, якщо замовник не являється власником;
5. Запит від нотаріуса на проведення оцінки при спадщині.
Експертна оцінка окремої кімнати або частини квартири проводиться на основі того ж пакета документів.
Копіі документів для замовлення оцінки Ви можете відправити на  електронну пошту.

Перелік документів, необхідних для оцінки земельних ділянок:

1. Документ, який підтверджує право власності на земельну ділянку (державний акт на права власності на земельну ділянку і т.д.). Якщо державний акт не містить кадастрового номеру, — необхідна довідка про його присвоєння;

2. Документи які підтверджують обмеження або відсутність обмеження у використанні земельної ділянки;

3. Інформацію про наявність інженерних сіток та комунікацій;

4. Копії документів права власності на об’єкти нерухомості, копія технічного паспорта БТІ (якщо на земельній ділянці знаходиться об’єкт нерухомості);

5. Нормативна оцінка земельної ділянки (при наявності);
6. Копія паспорта (1, 2 і сторінка з пропискою) і копія ІПН власника об’єкта оцінки і замовника, якщо він не являється власником;
7. Нотаріально завірене доручення, якщо замовник не являється власником.


Перелік документів для проведення оцінки домоволодіння, окремо побудованих об’єктів і комплексів:

1. Правовстановлюючі документи (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, дарування і т.д.), тобто документ, який підтверджує право власності на об’єкт оцінки;
2. Технічний паспорт БТІ або виписка з технічного паспорта, у випадку відсутності — проектно-кошторисна документація;

3. Копія паспорта (1, 2 і сторінка з пропискою) і копія ІПН власника об’єкта оцінки та замовника, якщо він не являється власником;

4. Нотаріально завірене доручення, якщо замовник не являється власником;
5. Запит від нотаріуса на проведення оцінки при спадщині.


Перелік документів для проведення оцінки вбудованого приміщення:

1. Копия свидетельства о регистрации права собственности;

2. Копия технического паспорта на помещение;

3. Копия документов, подтверждающие права на земельный участок (собственность, аренда, др.);

4. Копия бухгалтерской справки о балансовой стоимости здания (если собственник здания — юридическое лицо);

5. Сведения о наличие обременений у здания, включая обременение залогом или долговыми обязательствами, наличием арендаторов и иных ограничений по использованию здания;

6. Копия паспорта собственника оцениваемого имущества или свидетельство о государственной регистрации юридического лица.

 

Перелік документів для проведення оцінки комерційної нерухомості:

офісні приміщення, складські приміщення, торгові приміщення, виробничі приміщення і т.д.)

Для проведення незалежної оцінки нерухомості, яка знаходиться в приватній власності, необхідні наступні документи:

1. Правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності на об’єкт оцінки (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду і т.д.);
2. Технічний паспорт БТІ;
3. Паспорт власника (співвласника) або свідоцтво про реєстрацію (виписка або витяг) для юридичної особи.